Oferta wynajmu pomieszczeń bufetu szkolnego

Ogłoszenie o przetargu na najem pomieszczeń bufetu szkolnego

 

Działając na podstawie § 4 pkt. 2 Uchwały Rady Miasta Szczecin Nr LXIII/1169/06 z dnia 16 października 2006 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków korzystania z nieruchomości gminnych przez miejskie jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej (z  późn. zm.: XII/344/07 z dn. 30 lipca 2007 r., XXX/749/08 z dnia 18 grudnia 2008 r., Nr XLI/1025/09 z dnia 23 listopada 2009 r., Nr XIX/530/12 z dnia 4 czerwca 2012 r., Nr  VIII/128/15 z dnia 26 maja 2015 r), Zarządzenia Nr 32/2020 Dyrektora szkoły w sprawie powołania stałej komisji przetargowej z dnia 04.06.2020 r.

Dyrektor Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Tadeusza Szeligowskiego  w Szczecinie al. Wojska Polskiego 115, 70-483 Szczecin ogłasza przetarg na wynajem pomieszczeń bufetu znajdujących się w budynku przy al. Wojska Polskiego 115.

I. Przedmiot przetargu.

1. Najem pomieszczeń o łącznej powierzchni 37,57 m2 składających się z bufetu o powierzchni 23,81 m2, magazynu o powierzchni 10,76 m2 i WC o powierzchni 3 m2 z przeznaczeniem do prowadzenia bufetu szkolnego dla uczniów, rodziców lub opiekunów uczniów i pracowników szkoły w zakresie sprzedaży napojów zimnych i gorących oraz artykułów spożywczych w opakowaniach jednorazowych.

2. Pomieszczenia znajdują się na poziomie -01 budynku i są wyposażone w meble oraz urządzenia gastronomiczne, których wykaz zawiera Załącznik nr 1 do Umowy.

II. Warunki przetargu.

1. Asortyment oferowany do sprzedaży powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z dnia 1 sierpnia 2016 r. poz. 1154). Wynajmujący zastrzega sobie prawo do ingerencji w asortyment oferowany do sprzedaży.

2. Bufet będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 13:00 do 19:30 oraz w uzgodnione soboty w godzinach od 9:00 do 13:00 z wyłączeniem dni wolnych od nauki.

3. Najemca zapewni klientom możliwość płatności bezgotówkowej.

4. Najemca jest zobowiązany do utrzymania czystości w wynajmowanych pomieszczeniach.

5. Najemca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów bhp, p.poż, sanitarno-epidemiologicznych i innych przepisów dotyczących tego typu działalności.

III. Okres i cena najmu.

1. Cena wywoławcza czynszu wraz z opłatami eksploatacyjnymi wynosi 200 zł netto miesięcznie. Do ceny netto będzie doliczony obowiązujący podatek od towarów i usług w wysokości 23%. W cenę czynszu wliczone są: energia elektryczna, zimna i ciepła woda, ogrzewanie oraz wywóz odpadów.

2. Planowany okres trwania Umowy najmu: od dnia podpisania do 25 czerwca 2021 r.

3. Płatność odbywać się będzie na podstawie faktury wystawionej przez wynajmującego, z góry, w terminie 14 dni od daty wystawienia.

IV. Przygotowanie i złożenie oferty

1. Oferta winna zostać złożona w Sekretariacie szkoły w formie papierowej, w zamkniętej kopercie z napisem „Przetarg – bufet” do 12.11.2020 r do godziny 15. Oferty zostaną otwarte w dniu 13.11.2020 r.

2. Na ofertę składają się:

- oferta cenowa sporządzona na formularzu, według wzoru stanowiącego  Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia,

- Oświadczenie złożone na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia,

- aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, lub z Krajowego Rejestru Sądowego (nie starszy niż 7 dni),

- aktualnego wydruku ze strony Bazy Internetowej REGON wraz z prowadzoną działalnością wg PKD  (nie starszy niż 7 dni),

3. Dokumenty muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do występowania w imieniu oferenta.

4. Oferty niezgodne z ogłoszeniem o przetargu, niekompletne lub złożone po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane,.

V. Wybór najkorzystniejszej oferty.

Przed przystąpieniem do przetargu należy zapoznać się z tekstem umowy najmu, który nie podlega negocjacjom. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją treści umowy.

1. Oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty dokona komisja przetargowa powołana przez Dyrektora szkoły.

2. Kryteria wyboru oferty :

- wysokość miesięcznej stawki czynszu,

- doświadczenie zawodowe w branży gastronomicznej, tj. prowadzenie działalności gastronomicznej (np. restauracja, bar, bufet) w okresie ostatnich trzech lat,

- jakość i wartości odżywcze zaproponowanego asortymentu spożywczego.

3. Przetarg jest ważny, jeżeli wpłynie co najmniej jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

4. Wyniki przetargu, albo informacja o jego zamknięciu bez dokonania wyboru zostaną wywieszone na tablicy ogłoszeń na parterze szkoły i opublikowane na stronie BIP szkoły w terminie do 5 dni od dnia otwarcia ofert.

5. Podmiot, którego oferta zostanie wybrana zostanie poinformowany przez Wynajmującego o dacie podpisania umowy i zobowiązany jest do jej zawarcia nie później niż w terminie 7 dni od daty otrzymania informacji.

6. Jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, wówczas wybrana zostanie najkorzystniejsza z pozostałych ofert.

7. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

VI. Wyjaśnienia i informacje

1. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest Kierownik – Eliza Filipiak Tel. 91 423 26 55.

2. Pomieszczenia przeznaczone do wynajęcia można obejrzeć po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.